Gabriella är söt, ändå!

Tjohej allihopa, här sitter jag med Gabriella och Amanda.
Jag har fått två ögonskuggor av dom, och dom var jätte fina ♥
fast jag tappar dom hela tiden...

Får se vad man hittar på idag, ska nog umgås med Amanda iaf.
Gabba skulle vara med Alexander fast dom skulle nog också vara på byn så dom lär jag ju träffa senare också. Har fått lite pengar också. Men sen ska jag få pengar av mamma och pappa i stockholm, åsånt.

Ungefär 2½ dag kvar tills vi åker, måste börja packa. Men det gör jag nog imorn!
Hadebra, nu ska jag göra något annat.


Kommentarer
A / 2009-07-18 @ 21:11:16

Sötnöt!


Aamandajatko / 2009-07-19 @ 05:23:33

Sv: jodå, att vi ska! <33



haha lite lustig var det faktiskt :)<3


anonym / 2009-07-19 @ 13:54:34

vad heter photoshop´s programet (om man nu kan säga så) som du har ?

;D

M / 2009-07-19 @ 14:00:53

Jag har adobe photoshop elements 4.0 har också CS4 men den använder jag inte :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback