Godnatt!

Kom nyss hem, har varit med Ville till halv 10 och sen for jag ut.
Så far jag och är med Gabriella och Hanna, har skrattat som bara den!
Vid tolv ungefär så far vi hem till gabba och sitter där och pratar massa.
sen vid ett så far hanna hem så satt jag kvar där till kvart över fyra.
Jag och gabba har snackat massa skit, gud så vi skrattat!

Ne nu är jag verkligen trött och ska ställa klockan på 12 så jag inte sover hela dagen igen.
Så nu ska jag kila ner mig i sängen och kanske läsa någon sida från new moon.

Godnatt!
jag älskar dig.

Åh vad jag längtar tills vi far, fan va roligt vi kommer ha det!!

Kommentarer
sara / 2009-07-08 @ 12:46:17

vart ska ni åka ? :)


sara / 2009-07-08 @ 13:18:55

okej va roligt ! :)


Gabriella / 2009-07-08 @ 16:06:35

jag längtar också! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback