Märsta

Hejsan allihopa, det var ett tag sedan? ;)

Ja måndag kväll kom vi till åland tisdag åkte vi till mommos och deras stuga och var där till torsdag då jag och gabba åker till deras hus och är på stan och så på fredag kom dom. Lördag spelade vi minigolf och åt kräftor åså.. Och idag har vi åkt färja och sen bil hit till Märsta, så nu sitter vi här. Orkar inte skriva så noga om vad jag gjort och vad som hänt. Så mycket lättare att berätta så dom som vil veta kan ju fråga.
Har fått lite saker av mommo:
Foppatofflor, bikini EH t-shirt en annan t-shirt pengar och ett armband.
sen fick jag Paris hilton parfymen av mamma och sen har jag köpt en limpa cigg.

Imorgon blir det som sagt gröna lund. ÅH vad roligt det ska bli.
Tisdag stan och köpa massvis med kläääääder!!

Hade bra, nu ska jag hitta på något annat.
Skriver mer imorn och laddar upp lite bilder skulle jag tro.

Jag saknar min pojkvän, du förstår inte..
Jag älskar dig V I C T O R  L U D V I G  M E L L A ♥


Kommentarer
sara / 2009-07-27 @ 12:48:03

hör av dig då ? :O


Anonym / 2009-07-27 @ 13:19:28

börjat röka igen? ;o

MÄNDÅÅÅÅW / 2009-07-29 @ 15:25:10

Sorry men jag är ju inte där så länge :D typ 2 dagar eller så. Men du ska väl på LK?

sonja / 2009-07-29 @ 17:19:00

saknar dig gumman<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback