Nu är pajala marknad slut!

Gårdagen var rätt så rolig, helgen har faktiskt varit helt ok. Har skrattat en hel del och sen träffat nya trevliga människor. Det enda som verkligen var minus det var ju vädret! Får ju hoppas på bättre väder till nästa år!

Idag har jag fått gå på marknaden gick runt den kanske två gånger och åkte en karusell med sanna och henta, köpte strumpor och två pannband.

Och så har jag nyss blivit medlem på smslandet, såg att sandra var inne på den sidan så då tänkte jag eftersom jag inte har några pengar på mobilen så lika att jag testar. Så alla som vill ha Gratis SMS borde också bli medlem på smslandet.se.

Kommentarer
Sandra / 2009-07-06 @ 11:20:41

Haha de är bra shiet malli :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback