Tandteknik

Har nyss kommit från tandläkaren förlåt för att jag inte skrivit något igår å så men har inte riktigt haft något å skriva. I tisdags var jag med massa flickor och vi satt å skrattade och hade roligt, och igår låg jag bara hemma med victor. Mysigt var det! har inte varit med han på några dagar så det var skönt att få vara med min pojke.

Anonym om Spökhistoria:
orka lägga ut bilder på sig själv bara, egoo.

Sv: haha så du tycker att i min blogg så ska jag inte ha bilder på mig? Utan jag ska ha bilder på någon annan? Eftersom det är MIN blogg så har jag bilder på mig! Och jag lägger upp bilder på någon annan när jag känner för det, och palla vara anonym, vågar du inte stå för vad du säger? ;o Sen är man inte ego för att man har bilder på sig själv, lär dig ordet ego först :) fjolla

OCH JAG HAR PMS!!

och här är snygga jag i min egen blogg :)


Kommentarer
Elina / 2009-07-02 @ 23:53:15

Malli är söt, sådeså! :D Man får ha bilder på sig själv, speciellt i sin EGEN blogg, lite skumt att de finns folk som klagar över sånt! :s dom/den är bara avundsjuka :D haha.


E / 2009-07-03 @ 02:26:12

De är klart man ska ha bilder på sig själv. pinsamt för den som kommenterade, de sa ju sig själv att den personen är avundsjuk :D

sara / 2009-07-03 @ 07:04:29

DU ÄR SJUKT SNYGG MALLI !


milka / 2009-07-04 @ 18:49:18

haha bra gjort Malli! :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback