so let´s both just be hopeful, all right?

Har ni tänkt på en sak, som jag har suttit och funderat över.
Tänk att vissa drömmar kan vara så verkliga att till och med efter man vaknat så tror man att allt hänt, men något som stör mig är om man drömmer om en person och i drömmen så gör den personen något elakt då blir man omedvetet arg på personen i verkligheten, det hände mig. Det är ganska konstigt tycker jag, och ibland om man drömmer något hemskt då är man rädd för att de ska hända när man är vaken. Mja konstig är det iaf!

idag får jag se vad man hittar på, sonja skulle ringa mig så kanske umgås med henne. Sen är det dans idag men eftersom jag är förkyld så orkar jag inte anstränga mig så jag kollar nog på ist.

you are my life now.


Kommentarer
Gabriella / 2009-07-14 @ 14:49:47

Jodå, nog vi hinner bli friska :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback