klääder.

Hejsan allihopa förlåt för en jätte dålig uppdatering men som sagt jag har varit bortrest och har inte haft tillgång till en dator på en vecka. Men jag lovar nu när jag är hemma ska det bli bättring.

Här lägger jag upp på alla kläder jag köpte igår, lägger in bilderna från resan imorn.
Orkar inte börja lägga upp dom också här. Berättar också lite om resans gång om man nu säger så, haha. Och berättar väl lite till varje bild imorn när jag vaknar.

Alla kläder gick på 2500? har inte slösat mycket pengar har hur mkt som helst kvar.
Måste köpa skor och väskor.

du är mitt liv, jag lever för dig.

aja njut av kläderna ;)



Rosvitrandig från Gina Tricot 49:- (rea)
Blå t-shirt från Gina Tricot 149:-
Rosa tröja från Gina Tricot 249:-




Svart linne från Gina Tricot minns ej priset men säker 129 kr?
Ljusrosa linne från Gina tricot 99:-
Brunt linne från Gina tricot 99:-
Ed Hardy t-shirt fick av mormor pris -?



Brun och ljusrosa bh från HM 129kr st
passande Trosor från HM 59.50 kr st
3 st hotpants från Gina Tricot 129 kr




Vit stickad tröja från Gina Tricot 199 kr
Grå cardigan från HM minns inte priset antingen 149 elr 249 kr




Svart och Bruna leggins från Gina Tricot 99kr st



Svart och Blå cardigan från Gina Tricot 199kr st



Mörkgråa jeansleggins från Gina Tricot 150-250 kr minns ej.
Ljusblåa jenasleggins från HM 199 kr

Kommentarer
Anonym / 2009-07-30 @ 15:21:27

skit snygga kläder ju.. (avis)

M / 2009-07-30 @ 15:25:44

Tack :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback