2 Juni.

Vaknade vid nio idag, orkade inte gå på idrotten. Min kropp är helt sönder känns det som, vet ej varför men jag orkar ingenting. Så for jag till skolan vid tio och då satt vi och lyssnade på Mona som berättade om droger o.s.v. Efter det hade vi so och sen så slutade vi typ, en helt lugn och skön dag..

Idag måste jag plugga so, eftersom skriver jag mvg på provet så får jag mvg i so. Så måste plugga som bara den ikväll. Sen ska vi säkert göra svenska nationella muntliga klart imorn också, och sen behöver jag inte jobba nå mer för då är jag klar med allt. Eller ja om dom inte kommer med något nytt men det tror jag då inte eftersom den här veckan sätts ju betygen. Verkligen intressant inlägg bara massa skolaskolaskola men så går de när man alltid är i den där skolan då fastnar ju allt i hjärnan och då är det de enda man tänker på..

Vet ni vad jag såg trailer på New Moon här för några dagar sen och den 20 November så kommer jag äntligen att få se den, åh vad jag längtar!!

Nu ska jag faktiskt lyssna på lite musik så vi hörs senare!
Hadebra!

Kan slänga upp bilder sen på skorna jag köpte igår i haparanda, var så slut igår kväll så orkade verkligen inte blogga, aja nu ska jag säga hejdå!

Jag älskar dig.. VictorMella ♥
____________________________

I'm not quite sure how to breathe
without you here
i'm not quite sure if I'm ready to say goodbye
to all we were

be with me
stay with me
just for now
let the time decide when i won't need you...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback