21 juni

Förlåt för att jag inte uppdaterat på flera dagar men har verkligen inte haft lust, har inte haft något vettitg att skriva så då tänkte jag att jag inte uppdaterar. Det var ju midsommar i helg hoppas ni har haft en bra midsommar jag har då haft en helt vanlig på fredag så for jag med henta till meänfestivaali var iskallt att åka moppe hem sen på natten usch vad jag frös.. Igår var ville fyllechaffis så åkte jag med honom ett tag sen for vi hem och tänkte sova så fick vi fara igen och sen for vi hem och kollade klart filmen och sov..  Idag är det jätte fint väder och jag hade velat vara ute men det finns inget å göra så jag stannar nog inne.

Denna låt har fastnat i min skalle, den är ganska bra!



nu ska jag göra något annat, hade bra!
jag älskar dig victor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback