22:27

Det kliar på ryggen, mamma satte någon zon salva eller vad de nu är och nu kliar det.. Jag har väldigt ofta ont i huvudet så imorn ska mamma ringa läkaren o.s.v.

Har inte haft nästan en enda lektion idag bara suttit och skrattat med Elina Sonja Amanda och Henta i fiket. Har varit på dans idag också, jag har skrattat ganska mycket. Vi gjorde inte så mycket, blev nog mest bara svammel. vi var ju bara sex ändå så att de var ju nästan ingen ide att göra något vettigt haha..

Nu ska jag faktiskt borsta tänderna och slå på en film, och om jag inte hittar en film så fixar jag min blogg. Men vi hörs imorgon Godnatt!

jag saknar dig min sagoprins!


Kommentarer
sara / 2009-06-08 @ 23:32:35

tack det samma hjärtat <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback