23:23

Efter skolan kollade jag 17 again den var faktiskt bra, tycker om såna filmer. Sen så for jag ut med Henta och sen kom amanda emilia micki och rebecka. Så har suttit på gården med dom o.s.v. Har nyss kollat He´s just not that into you, den var faktiskt väldigt bra haha. Fick garva lite, så kolla den om ni har lust..

Ska väl snart och sova, ska väl slå på en till film och sen krypa ner i sängen och sova. Börjar bli otroligt trött men ändå vill jag som inte sova, äh det är ju fredag imorn så det gör inget om man är trött imorn i skolan.

Nu ska jag ner och äta sen borsta tänderna och andra saker, men Hade bra!
du är underbar!

tjingeling..


Kommentarer
Mirry / 2009-06-05 @ 13:24:44

Anmäl din snygga blogg till Veckans Blogg!

Vinnaren belönas med en länkning!



www.arntyochmirry.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback