25 juni

Godmorgon!
Vaknade vid kvart i tio så åt jag frukost och sen vid kvart i elva for jag till sjukgymnasten. Hon frågade om vi skulle sätta på händerna men då sa jag att helst inte så då slapp jag det, som tur var! På måndag kl 14.00 har jag ny tid.

Nåja, idag får vi se vad som händer har inte planerat något så. Marknades ska jag mest troligt jobba både fredag och lördag så enda dagen juag hinner åka karuseller och springa runt där är då på söndag men det gör inget jag tjänar ju mycket pengar på det. Sen så jobbar jag isf 09.00-18:00 så det är ju inte så farligt :)

Nu ska jag gå ner och äta något är faktiskt hungrig. Hörs senare!
det var tomt utan dig inatt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback