3 veckor och 3 dagar!

tror jag det är kvar till min födelsedag..
nu blev det tråkigt väder jag som ville ligga ännu längre och sola. Började sola vid halv 12 kansk eklockan var så nästan två timmar har jag legat där ute.. Nu mullrar å bullar det, verkligen inte roligt!

Idag är det då handledarkursen så sen när jag fyllt 16 så får jag övningsköra på en gång, fyfan va skönt!

OCH GRATTIS TILL SÖTASTE SONJA, HON HAR TAGIT KÖRKORT NU!!!
´så grattis till världens bästa sonja, hoppas du kör lagligt så du får behålla det ;)

Nu ska jag springa ut i regnet en sväng, hade bra!
Victor är min ögonsten!
Jag blev faktiskt ganska brun idag, iaf vad jag tycker xD


Kommentarer
H / 2009-06-23 @ 14:10:22

men man ids som inte hålla på färga fram å tillbaka hela tiden ;/ får behålla den färgen jag väljer att ha en bra tid!

Ville / 2009-06-23 @ 18:10:39

Mums fillibabba tihihihi. Älskar dig :)

sonja / 2009-06-24 @ 04:14:26

Tack malligumman, ska försöka köra lagligt(hmmh, vilket inte går så bra) :P om jag är världens bästa och sötaste så är du också det :) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback