a difficult choice

klockan är redan två och jag har inte gjort ett piss, kom hem från ville för en liten stund sen och sen dess suttit här och inte gjort någonting.

Igår så var jag med ville, och lite senare mot kvällen for jag ut med henta. Vi drog till verro och sedan till emil, och när vi kommer till emil så inser vi att amanda inte ens är där så då ringer jag henne och frågar vart hon är. Då här hon hemma hos Sonja och Elina så då bestämmer vi oss för att åka moppe i de kalla vädret en mil till dom. Och hemma hos systrarna Esberg spelar vi kort och dricker kaffe. Lite efter 01:00 så kommer ville och hämtar mig så far vi hem till honom och sover.

Ja det var min dag igår. Idag blir det nog bara att ligga här hemma ska nog ta och duscha och sen bara ligga och slappa. Snart ska vi äta lite grillat så de blir gott.

Och alla som får rösta, RÖSTA! på piratpartiet dårå, vem vill inte kunna ladda ner fimer o.s.v?
Aja nu ska jag kila ner och se när maten är klar annars duschen så vi hörs senare, Hade bra!

jag älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback