Ajajajaj

Nu har jag varit hos sjukgymnasten och fan säger jag bara åt min hand.. Först satt vi och pratadehon frågade massa frågor som jag fick svara på sen kände hon på min nacke och ryggen och så. Då sa hon att jag avr ganska stel och öm så frågade hon om jag var rädd för nålar och nej jag är inte rädd för nålar men nu är jag fan det!! Ja så tröck hon 12 st nålar två mitt på skallen två vid tinningarna två där bak två vid ögonbrynen två på pannan och två på min hand. Och helvete vad ont det gjorde på vänstra handen! Och jag ska dit nästa måndag igen och trycka nålar och pappa sa att dom trycker alltid på händerna så jag kommer få känna den där hemska känslan igen! Usch nej jag vill inte men vad ska man göra? Där ser nu ungefär vart dom tröck nålarna.



Nu ska jag ner och kolla tv för jag har ont i min hand. hade bra!
jag älskar dig Victor.

Kommentarer
Ville / 2009-06-16 @ 16:38:12

Nå stackarn :P Älskar dig <3

Emilia / 2009-06-17 @ 19:03:29

Usch sånt är läskigt ;p



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback