Min dag började med att jag for hem från victor vid elva tiden, äter frukost och går ut och lägger mig i solen. Ligger i solen i ca två timmar och sedan cyklar till byn och äter glass och steker med Jennifer, vid halv tre far jennifer å jobbar så jag går till malmen och sitter där med Amanda Emilia och Elina då Gabriella går förbi och sedan kommer och sätter sig med oss. Sen far alla utom gabba så jag och Gabriella går runt på byn och sedan slår oss ner på gården. Vid kvart i sex cyklar jag hem och äter och skulel duscha men då fastnade jag här ist.

Ville är i kalix, undra när han kommer hem.. måste duscha snart också men ska nog först spela lite uno haha. Imogon skulle det också bli sol så funderar på att ta cykeln till ville så jag kan fara hem lite innan så jag hínner sola lite längre, jag vill ju ha en fin bränna så här till marknaden.

Nu ska jag spela uno någon enstaka gång och sedan duscha hade bra!
Jag är kär i dig! ♥


Kommentarer
Elina / 2009-07-01 @ 17:59:55

Duu är sötnöt ! :D haha <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback