Glamour

Hej allihopa!
Idag så har jag inte gjort ett piss. Det enda jag gjort var på idrotten när vi hade konditionstest och jag var nästan sämst haha. Det var fyra efter mig och de var dom som gick, jag "joggade" fast jag orkade aldrig jogga så jag gick hela vägen nästan. Redan när  vi började jogga kände jag efter bara några meter att jag aldrig kommer klara att jogga hela vägen. Men iaf vad ska man göra om man har världens sämsta kondition?
nog om det nu..

Har nyss plockat upp lite saker från golvet å de, ville kommer ju idag också så tänkte ta och duscha och fixa mig. Vad mer man hittar på idag vet jag inte. Antingen är jag med Victor eller så hittar jag på något annat. Nu ska jag ta upp allt smink från golvet och sen duscha men hörs säkert senare, Hade bra!

Äntligen så får jag känna dina armar runt mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback