Jag tycker inte om dig!

Jag vet inte varför men jag tycker inte om någon av er. Ni har gjort de själv, att jag inte tycker om er. Speciellt du, dig vill jag inte känna, jag vill inte veta vem du är för jag stör mig på dig. Och de du säger, du kan bara drömma vidare för ordet vän finns inte och kommer aldirg finnas mellan oss igen. Du gör mig arg, och du kommer nog alltid hoppas men det är bara sluta för det kommer aldrig finnas något att hoppas på.
Och du, du får mig att vilja slå dig. Du fattar inte vad du håller på med, du förstör för dig själv genom att hålla på så här. Jag vet jag är inte perfekt jag heller och jag försöker inte ens vara det, men jag skulle aldrig klara av att vara som du iaf. Du var bra!


Det är ganska komiskt att jag har haft G i so ända sen sjuan och den här terminen så har jag jobbat på som bara den och nu får jag ett MVG. På ett sätt är det så jävla komiskt.. Och något som jag bara skrattar åt är att jag har jobbat upp min före detta kompis betyg till MVG, men nej serru det får du inte, för jag har pratat med Marga. Och nu om du skrev mvg på provet så ska vi tre sitta och prata. Jag menar jag gjorde allt, tom din kille sa att jag har gjort allt, och om han vet det då måste du ju sagt det åt honom så alltså vet du ju själv att det bara är jag som gjort allt arbete. Men iaf sen ska jag prata med jonas imorn om jag behåller mitt MVG i no. Jag hoppas då verkligen det, sen behåller jag nog mitt MVG i träslöjd.

På lunchen när jag och amanda skulle gå och föra brickorna så går jag framför henne så hör jag en smäll och sen hör jag glas som splittras, så kollar jag bak så har amanda tappat allt från hennes bricka, där allt gick sönder förutom besticken. Jag fick skratta så otroligt mycket haha =D

Har gjort svenska nationella idag också muntliga som ni redan vet, och jag tycker då det gick bra. Men man får ju se hur det blir med betygen i Sv och Eng. Nu är det nog pratat om skolan. Den här bloggen består ju nästan bara om skolan och skolans dag. Ska försöka göra mitt bästa att den här och sista veckan inte skriva så mycket om skolan. Kanske inte är så intressant att läsa så.

Ja idag då? -händer ingenting!
Ska, om jag orkar städa mitt rum. Mamma blir nog glad då. Fast jag plockar bara undan sakerna och de sen hoppas jag mamma gör resten.

Nu ska jag fatta mig kort och så hörs vi senare. Hade bra!
jag älskar dig så otroligt, vet du det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback