Living in America

Här sitter jag i pyamas och inte gör någonting, sitter och lyssnar på gammal musik. Inte riktigt min musiksmak men det duger än så länge. Får se vad man hittar på idag då, kommer nog bara ligga hemma och tråka. Gårdagen spenderade jag med karlsson på byn och sen for vi till mig och vi gjorde inte ett piss. 

Funderar på att städa mitt rum och möblera om men vet inte riktigt hur jag ska ha det isf, för sängen vill jag helst inte flytta på men jag är så less på mitt rum. men eftersom jag är så lat idag så gör jag ändå inte det idag så jag hinner fundera. Nu orkar jag inte sitta här jag vill göra något hade bra!

du din lilla skit korv!


Kommentarer
Amanda / 2009-06-14 @ 21:08:34

Snyggo! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback