Nationaldagen.

igår kväll var jag med Victor och vi kollade The unborn och hujä vad rädd jag var, fan vad jag hatar såna filmer men ändå så vill jag se dom. Den var ganska bra och läskig.

Har vaknat vid elva idag, så har vi ätit och de. Ska väl hem till mig snart och fixa frillan och sminka mig lite. Ser hemsk ut, sen var det någon som busringde åt mig igår och jag i min andra värld fattar ingenting först sen när jag hör de där konstiga ljudet efter några gånger då först fattar jag att de är någon som busringer då blir jag arg och säger "fan om ni ringer igen" och så la jag på, men dom ringde inte upp iaf. Vet ej varför jag blev arg de var nog för att jag sov.

Idag får jag se vad som händer, det är inget fint väder och ja. Ne de blir nog att inte göra någonting säkert. Nu ska jag iaf ligga å spela lite men hörs säkert senare. Hade bra!

j a g  ä l s k a r  d i g ♥

Kommentarer
H / 2009-06-06 @ 14:25:31

men gissa vilka? dom ringde mig också vid ett.. när emilia och amanda var i luleå ringde dem ju också åt mig å nu var ju bila med anton emil å emil :P så det är dom sm håller på ringa:D tänkte skriva åt emilia igår men jag orkade inte eftersom att jag har så lite pengar :)

Emilia / 2009-06-06 @ 14:47:11

Jag har inte ringt till nån, för nån ringde med dolt till mig också kl 00:59 och jag kom till ville vid halv ett kanske.


Emilia / 2009-06-06 @ 14:47:59

Och Emil T for också hem just innan jag for


Anonym / 2009-06-06 @ 21:20:49

Jag och emilia har inte ringt när vi var i luleå, mina pengar var slut, hade bara gratis sms. så hur skulle jag då kunna ringa? ;b och de ringde till mig inatt också.

sara / 2009-06-07 @ 00:11:23

det är några som ringer till mig också ? :S



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback