The words made no sound

Såja nu är jag hemma igen, det går ganska snabbt.
Dirket jag kommer dit så sätter jag mig på den där "sängen" och så trycker hon nålarna. så ligger jag i tio min sen komme rhon och skruvar på nålarna och sen ligger jag tio minuter till och sen tar hon bort nålarna. Vi bokar en ny tid och sen ses vi nästa gång. Tar ungefär en halv timme kanske lite mer. Nästa tid är då 7/7 kl 11.00. Och efter den gången ska vi ha ett uppehåll för hon har ändå semester och då ska vi se om de hålls i eller om man ska fortsätta sen. Men jag hoppas ju att det hjälper och att jag slipper bli hålig xD

Jag tänker på den dagen jag skulle kunna tänka mig att stänga min trut,
det skullle vara när luften i begravningkistan börjar ta slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback