One

Tjohej alla nattmänniskor, hur har ni det? Själv sitter jag här har ont i öronen för att den här saken trycker, ont i rumpan för att jag suttit här i minst tre timmar och victor sover och jag spelar och dunkar musik i headsetet och just nu är det falling down inte så speciellt bra men den duger har också suttit och lyssnat på massa summer hits 2009 mamma har köpt skivan så har jag lyssnat på den och då har massa låtar fastnat i mitt huvud så just nu är det sådan musik som pink, promoe, flo rida, och allt sånt =D

Jag har ganska tråkigt och ont överallt märkte nyss också att jag har ont i axlarna och ryggen också det här är inte bra, hade velat gå ut och bara gå runt ett varv på byn men det orkar jag inte för jag vet att dirket jag sätter foten utanför dörren så ångrar jag mig så det är nog ingen idé.

Det är synd om mig
och jag har ont
jag spelar uno
och det är jätte roligt
fast jag börjar bli less..

Nu ska jag knäppa en bild och ladda upp den puss ;-*
Victor är så söt när han sover snart ska jag ligga bredvid honom!




Kommentarer
Amanda / 2009-06-23 @ 16:33:41

Vart spelar du uno?

Ville / 2009-06-23 @ 18:08:59

Haha ja det där HS:et trycker som satan på öronen, sen oskönt :P Puss <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback