04:08

Godmorgon, eller godnatt?
Ja, jag har då ont överallt. Har varit ca tvåhundra-trehundra pers och det har varit ganska stressigt men det gick bar iaf, som tur var! Har så satans ont i fötterna och i ryggen, fyfan. När jag slutade så körde julia mig till ville men då svarade han inte för han var ju så jävla full så han hör inte sin mobil, ringde iaf tio gånger. Men då ringde jag julia igen och hon körde hem mig, som tur var tack Julia!

Kom hem ganska nyss, åt lite pizza men vet ej vems det var. Kan nog gissa att det var mickes men jag orkade inte göra något för jag har så ont överallt så jag hoppas han förstår. Nu hade jag då tänkt slå av datorn och lägga mig skönt i sängen och soooova. Ser fram emot det!

Hörs väl senare hade bra!

Du ditt lilla fyllo, jag älskar dig!



Kommentarer
Julia / 2009-03-04 @ 07:39:20

Var så god Malli. Tyckte så synd om dig när du ringde mig efter att vi åkt från ville. :P



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback