cocacola

tjoohej, nu sitter jag här uppe en sväng för nu finns det inge mer bra på tv, eller jo vid åtta så börjar ju 90210.

Jag är som sagt sjuk, känner mig inte magsjuk men har ändå spytt. För när man är magsjuk då känner man sig på ett speciellt sätt och man vet direkt att man är magsjuk. Men det här känns inte som de brukar vara, och sen har jag spytt tre gånger och det vara bara ena gången som jag spydde av mig själv, dom två andra gångerna var jag tvungen att tvinga ut de för att jag mådde så illa. Mamma sa också att de är då ingen vanlig magsjuka isf, och de kan jag då lugnt hålla med om. Vet ej vad felet är men jag hoppas då att jag är frisk nu. Eftersom just nu har jag bara ont i huvudet men mår inte illa eller så och jag har inte spytt den 05.00 i morse så, om jag mår bra resten av kvällen då far jag då till skolan imorn, eftersom jag var borta i fredags också så då har jag då missat en liten del. Aja, nu har jag inte så mycket mer å gnälla över så nu ska jag fatta mig kort och vänta tills jag får gå ner och kolla 90210.

Hade bra!

du är den jag ser när jag stänger mina ögon.


Kommentarer
Ville / 2009-03-30 @ 19:25:46

Nån slags magsjuka måste de ju vara iaf när jag oxå vart risig som fan i kistan :D älskar dig <3

H / 2009-03-30 @ 21:05:01

när man är magsjuk behöver man ju inte spy hela tiden, när man är magsjuk kan man bara ha diarré :P

Gabriella / 2009-04-01 @ 07:50:01

sötnos!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback