Dead and Gone

Det var ganska lugnt igår kväll, kom inte så mycket folk. Hade förbaskat ont i fötterna bara. Hörde också dead and gone flera gånger och de fick mig alltid på bra humör. 

Vaknade vid efter elva, så for vi ut och åkte skoter i skit vädret, sen kom jag hem och färgade håret. Mamma gjorde det på mig så Jennifer får göra det en annan gång tihi. Men som sagt så har jag massvis med  fläckar i håret pga att min mamma inte lyssnade på mig hur hon skulle göra så ja. jävligt fult, ser skabbigt ut.

Vid tjugo i fem så for ville hem och åt, så låg jag kvar i sängen och somnade. Och så vaknade jag för ungefär tjugo minuter sedan.

Orkar inte skriva så mycket mer, har ont i huvudet och har inget mer å skriva.
Hadebra!

Victor du kommer alltid vara den enda.
igår innan jag for och jobbade.

Kommentarer
Gabriella / 2009-03-29 @ 21:25:10

haha Mona är så söt =)


H / 2009-03-30 @ 09:44:35

magsjuk? ;o

Anonym / 2009-03-30 @ 15:24:59

åh då kommer jag också bli det!

Johanna / 2009-03-30 @ 16:38:54

Kunde du inte ha bett mona färga håret innan du jobbade? då skulle jag ju haft rätt:D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback