done.

Första skoldagen nu efter lovet och de känns bra, en lugn och skön dag.
Ida sov hos mig i natt så vi har inte varit så speciellt pigga idag i skolan, vi har för det mesta suttit och asg åt ingenting och hela klassen bara kollade på oss. Men när man är övertrött då kan man ju inte sluta så tillslut skrattade alla åt oss för att vi inte kunde sluta. Men de var ju iaf tur att de slutade efter jag pissat.

idag är det streetdance och det ser jag fram emot!
Hade bra!
Vet du om att jag saknar dig jätte mycket?
Det är tomt här utan dig, jag älskar dig verkligen!


Fixade emilias blogg igår, och så här blev det.


Kommentarer
Emilia / 2009-03-09 @ 17:37:16

skit fin :D (Y)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback