Innebandy

Har nyss varit och spelat innebandy hela dagen, vi hade två lag från pajala. Mitt lag kom etta, junis och dom kom tvåa korpis ena lag kom trea andra pajala laget fyra och femma de andra laget från korpis. Det var jävligt jobbigt, men roligt. Har skrattat en hel del.

Igår hade vi streetdance och jag längtar redan till fredag att få dansa igen. Igår morse åkte också ville, hoja det är alltid så jobbigt där han far. Och igår hade vi väldigt roligt i skolan jag och ida.

Idag får man se vad man hittar på, ska strax å duscha. Sen på kvällen ska jag väl göra lite engelska saker eftersom vi har engelska nationella prov imorn. Men får se hur det går, hoppas iaf att de går bra.



Fick en rosa cigg av reio, tihi.

Jag älskar dig victor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback