jag saknar sommaren!

Började tänka på vad det var för datum, och det är redan mars!
Om bara en månad -1 dag så har jag och ville 1½ år.
Tänk vad tiden går fort. Du är underbar och du får aldrig släppa min hand.

mina känslor för dig kommer aldrig att förändras, jag kommer alltid älska dig. vare sig du vill det eller inte.

Igår satt jag och ida å skrattade ganska mycket haha.

Tänkte duscha men då fanns det inge varmvatten, så då tänkte jag faktiskt ta och städa mitt rum lite, ser verkligen inte fint ut här inne. Och så tänkte jag komma på en design till min blogg. Men varje gång jag börjar då blir det bara fult och så orkar jag inte mer. Men får se om jag gör det.

Nu ska jag iaf slå igång lite musik och sen ska jag börja plocka upp lite saker från golvet.

där du är, är rätt plats för mig, du är det bästa i mitt liv!


Kommentarer
Ville / 2009-03-06 @ 10:11:27

Klyfta ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback