sådärja

Skola idag då, var faktiskt en skön dag. Jag julia och henta har suttit och skrattat en hel del. En ganska rolig sak var det ju när henta skulle säga att hon hade ont i huvudet. Efter som de stod en bil utanför skolan där det stod på bilen något om kalix. Så sa hon iaf..

- Hoja jag har ont i kalix.

Haha, det var ganska roligt. Just nu sitter jag här med ida, har just fixat hennes blogg. Och snart kommer mamma hem. Så de ska bli roligt å se vad hon köpt. jag vet iaf en sak hon köpt åt mig. Nu ska jag ner och lägga på ugnen, så att den är varm när mamma kommer hem.

Så här blev idas blogg iaf.

Kommentarer
Emilia / 2009-03-31 @ 23:33:15

jag vet också ;) Fin bloggen blev (Y)


Alexandra N / 2009-04-01 @ 08:20:32

Grymt bra gjort! D

A / 2009-04-01 @ 11:57:20

Blev super nice! ;)


A / 2009-04-01 @ 15:14:25

Fan va snygg , om du vill och har tid får du gärna fixa min blogg också :) älskar och saknar dig i massor ! <333


Anonym / 2009-04-01 @ 17:19:10

Angående bloggens beskrivning; om det är menat så att hon inte bryr sig om någon annans åsikt så borde det stå "And I don't give a shit about yours". Bara en hjälpande hand :D Designen var förresten jätte fin.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback