typical!

Så jävla typiskt så de inte är sant, Just när jag tänkte beställa den vita klänningen så förvinner den. Jag la den i shoppingbagen och sen när jag ska "gå till kassan" så då finns den inte mer. Såååååååå otroligt jävla typiskt. Blir fan galen snart, måste ha den där jävla klänningen. Aja får väl vänta och se om den kommer tillbaka.

Idag har vi varit på föreläsning, hade redan hört det mesta men de var ändå intressant. Det var om droger och missbruk av alkohol o.s.v. Sen var det en ganska frän gubbe som var läkare eller vad han nu var så stod han där framme och garvade och sa massa roliga saker som egentligen inte var roliga i sammanhanget. Som när han berättade om Hepatit C så sa han "ja de är ju inte så farligt, sen får man ju bara hjärtinfarkt och dör" så började han garva.

Halv åtta är det fotbolls träning, och tänkte gå på den idag. Har inte varit på någon träning ännu så de här blir första gången. Och sen imorn är det ju streetdance. Så då har jag tränat hårt både måndag tisdag torsdag och fredag, så känner mig ganska så duktig tihi.

Nu ska jag iaf springa å pissa för jag håller på pissa på mig.
Hade bra!



Gjorde "läppförstorning" igår, haha satt och sög på en kork så svullnade hela överläppen upp och lite underläppen. Sen andra bilden så leker jag lite med emilias mössa på träslöjden i måndags..

Jag kommer alltid älska just dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback