use somebody

Tänk att det bara är 3 månader kvar och då har jag gått ut hela nian, och ändå var det alldeles nyss jag började nian. och det är bara fyra månader och tio dagar kvar tills jag fyller sexton. Ja tiden går så fort, känns som att man inte kommer hinna nästan någonting. Dessutom längtar jag inte till gymnasiet men eftersom tiden går så fort så är det inte länge kvar.
Idag ska vi fara och äta hemma hos Katarina och Krister, mer vad som händer idag vet jag inte alls.

Jag vill färga mitt hår, men som de flesta redan vet så är mitt hår så slitet och ser inte alls fram emot någon färgning. Annars så får jag vänta ända tills sommaren är slut så mitt hår bleks av solen, för jag vill ha mörkblont/naturligt blont. Och hur jag ska få de vet jag inte heller.
Nu ska jag nog gå och duscha och fixa mig lite smått.

hade bra
du är den jag vill leva med.


Kommentarer
Gabriella / 2009-03-07 @ 22:04:23

jo, Jennifer Johansson :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback