Senses

Nu har jag just vaknat, fyfan vilket fint väder det är ute. Nu har jag bara lust att fara och åka skoter. Nu börjar man verkligen känna vår känslan, jag längtar verkligen till sommaren.

Igår gjorde jag inte så mycket, var med ville.

Idag får man se vad jag hittar på, ska säkert vara med ville, hoppas då de. Nu på helgerna är de enda gången jag träffar honom så ja hoppas verkligen jag får träffa honom så mycket som möjligt.

Ne nu ska jag ner och äta o.s.v, vi hörs senare.
Hade bra!

Jag älskar dig.

Kommentarer
Anonym / 2009-03-23 @ 16:16:04

Vad fin du är älskling :) schysst halsband föresten, hehe :P... Jag älskar dig <3 Puss

Ville / 2009-03-23 @ 21:44:26

/ville


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback