19:03

Vi var i kyrkan i ca två timmar och sen åkte vi hem tll Gabriella och fikade tårta och massa gott. Och det var smörgåstårta, suuuuper gott!!

Nu ska jag lägga upp lite bilder om jag tog så kan ni kika lite.



fyra första bilderna är på gabriella, dom tre andra går att klicka på så att dom blir större.
Och den sista bilden i mitten är det Milka och Hanna.

Snart ska jag basta och sen ta fram de jag ska ha med till imorn, ska som sagt till luleå imorn med skolan. Ska köpa skolavslutnings skor och smycken och sen resten av pengarna köper jag väl bara massa kläder för.
Hade bra!

hörs antingen senare eller imorn.
du är underbar!


Kommentarer
Gabriella / 2009-05-25 @ 17:05:50

tur att man ser ut som en jävla kråka på alla bilder.

G / 2009-05-25 @ 17:07:02

att man inte* ..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback