3 maj

Igår blev det att dricka, var bara jag och ville som drack skullle jag tro. Så inte så speciellt lyckat. Några roliga stunder blev det ju, vissa lite bättre. For också till pello och köpte mat och på väg hem så somnade jag och vi var hemma vid tre. Ska lägga in några bilder imorn från i torsdags å de. Orkar inte göra det nu. Var inte alls bakis i fredags men nog kände jag lite imorse.

Idag har jag hjälpt mamma att städa mitt  rum och sen bara suttit här och varit med ville. Ska snart och basta.
Gjorde nyss en quiz och då kom det så här "Folk är nervösa i din omgivning, du har ett hett temperament och ibland kan du få riktiga utbrott. Försök se lite positivt på livet istället!" Var något innan också men de passade inte, inte de där sista heller för jag är ganska positiv haha.

Egentiligen så skulle jag behöva göra svenskan för jag har inte ens börjat med den. men äh vi får se. Skulle också redovisa de imorn men de får vi ju se hur det går.

Nu ska jag gå ner och basta, och sen vidare i säng.
Hade bra!

victor, du är och förblir den enda för mig!


Kommentarer
Henriikka / 2009-05-04 @ 16:07:35

fin du är hjärtat, <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback