äntligen.

Jag känner mig så duktig så duktig. Idag har jag gjort massvis med arbeten. Har faktiskt gjort klart bilden, som jag ska redovisa imorn. Sen har jag gjort klart svenskan, som jag bara ska renskriva och de. Men faktan och texten är klar. Och så har jag tagit bilder och ja.  Hela dagen har gått åt det. Men jag känner lättnad över att jag slipper göra hela svenskan i helg, för i helg har jag inte tid. Då ska jag vara med mina söta flickor och med min underbara pojkvän.

Ja idag då? vad har hänt.. Ja ingenting flummat i skolan, så mycket mer än de har jag nog inte gjort.

Kom faktiskt på en sak jag glömt skriva, kollaget på sonja är endast mitt. Den som har tagit det har då inte haft rätt till att ta de, för jag har fått rätt att låna sonjas bilder till att göra ett kollage, men den personen som tagit mitt kollage för genast redera det. SÅ ÄR DET BARA.. för du har inte rätt till det! haha

Victor du får mitt hjärta att slå ett extra slag ♥
nu ska jag slänga upp en bild på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback