Tjohej har inte uppdaterat på några dagar.
Men nu är jag här igen, håller på leka med mina naglar, får ju se hur det slutar. Men jag hoppas det blir fint. Kan som inte säga riktigt vad jag gör för de vet jag inte, höll på kolla på en tjejs blogg och hon hade mixtrat med sina naglar massvis, så var tvungen att testa lite smått. 

Vet inte alls hur jag ska kunna somna ikväll eftersom jag vilat två timmar redan, men funderar faktiskt på att knalla till bron och tillbaka, det är så skönt så här på 'sommaren' när solen börjar gå ner och det är tyst och skönt ute. Men det får vi ju se sen hur det blir med den saken.

Sista skoldagen imorn då, skönt som bara den. Min älskade victor kommer också hem imorn, f*n vad skönt med bara tre dagar skola.

Nu ska jag fortsätta här med mina naglar, så kan slänga upp en bild senare om de blev bra resultat haha,
Hade bra!

jag älskar dig Victor Ludvig Mella ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback