fringe?

Tjohej, hade bad på idrotten idag ganska jobbigt hade helt slut på krafter när vi sen hade nationellt prov i no. Sen lyssnade vi på en tandläkare och sedan so och sen nationellt prov igen engelska muntligt. Båda gick väl ganska bra hoppas jag. Men man vet ju aldrig.

Nu är det så här att jag satt och camade med ville för en stund sen (gör det än men..) och så sa jag att jag blev sugen på att klippa lugg och då sa han att jag skulle göra det så då gjorde jag det, bara så där jag bara helt plötsligt klepp och så ja nu ser man ut så är. Jag störde mig på solen så jag satt med solbrillor på, men sen kom jag på att jag måste ta av dom. haha.

har uppsatt hår så ni inte tror nå mer!


Jag älskar dig Victor ;-*

Kommentarer
sonja / 2009-05-26 @ 20:26:50

sötaste gummsi <3 :)

Amanda / 2009-05-26 @ 21:05:13

Det blev jätte fint! :) sötnos! <3


Emilia / 2009-05-26 @ 22:15:27

va gulligt<3


Gabriella / 2009-05-27 @ 10:16:34

det blev ju jättebra ! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback