Mordhotad?

har nyss ätit och de, har varit på dans, och det gick faktiskt jätte bra idag. Vi var inte så många men de blev bra. vi är snart klar med ena dansen, så snart ska vi börja på andra.

jag måste bara berätta en sak som hände efter dansen. Jag och Mikaela stod utanför gården då en man kommer gåendes och micki säger något "åh de är den där finnen han bor i röda huset där bakom (så kollade jag dit), nej han kommer hitåt" för först gick han på andra sidan vägen och sen gick han över till våran sida av vägen. Så då gick vi längre in mot dörren, jag tänkte om han skulle börja prata eller stå där med oss. Men så fortsätter han gå typ förbi och så säger han något i stilen "ska jag hugga av er halsen?" jag dum som jag är börjar garva, vet ej varför men jag kunde inte hålla mig och så hörde han att jag garvade så ha han minns inte fullt men det var något sådant "garva på du, jag kan springa hem och hämta kniven" Och då höll jag på börja asg och han var seriös och jag var väl lite rädd men jag började garva och så forstatte han att gå mot sitt hus och så kollade han bak då och då för att kolla om jag garvade. Så jag kvävde skrattet och försökte se allvarlig ut så jag började vända mig om för att garva och jag såg på micki hur rädd hon var. Hoja fan jävla gubbjävel börja hota oss så där mitt i allt. Fan nästan så att  man måste börja gå med kniv i lilla pajala. okej kanske inte men ändå, vad fan gör jag om jag möter honom igen? aja, nu har ni hört hela historien och jag hoppas att ni inte stöter på honom. Han bor i röda huset, två hus från badhuset. om man står vid sporthallen så är det åt vänster.

aja nu ska jag ner och duscha och sen i säng, hade bra!
Du får hela mig att le, du är underbar!


Kommentarer
Alexandra / 2009-05-12 @ 17:41:25

Maah han har stod utanför på trappan och skrek att han skulle stycka mig jennifer och fredrik engång ;S om det nu är samma gubbe vi tänker på ;S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback