Nu, nu, nu är det?

Nu är jag på g, och ikväll blir det först jag elin johanna henta lisa och verro iaf sen får vi se vart det för sig. Hoppas det kommer bli super roligt, nu när Lisa också kommer hit så då får man alltid hoppas. Eftersom amanda och emilia och dom också ska dricka så blir det säkert jätte roligt.

kommer nog inte uppdatera ikväll så njut av detta inlägg, haha!
Idag har jag stekt i solen som bara den, och bränt mig ofc. Men det får man bara le åt, eftersom solen är så härlig. Nu ska jag iaf hitta nå kläder och sedan ska väl jag och henta börja dra oss utåt.

kan slänga upp några bilder nu snabbt.
Min söta victor kom ju hem igår kväll så det var otrolgit skönt att få sova med dig!


Kommentarer
boggi / 2009-05-16 @ 16:12:36

Har du verkligen sådär blåa ögon? fint isåfall.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback