Snart fredag!

Har för en stund sedan kommit hem från skolan, har varit en lugn och skön dag.
Det börjar faktiskt kännas att det snart är sommarlov när man inte har så mycket å göra på lektionerna mer. Det enda jag måste göra är proven, allt annat har jag nog gjort. Idag började vi med svenska nationella muntilgt och de började ju bra haha. Men nästa onsdag ska vi forsätta för vi hann inte så mycket.

Det är fult väder ute och då finns det inget å göra. Så jag ska väl ligga här hemma hela dagen. Hörs väl senare.
Hade bra!

♥Victor, du gör mig lycklig!
sådär såg jag ut igår kväll.

Kommentarer
OdaMaria / 2009-05-28 @ 18:03:52

Så fin blogg du har:). Skal vi legga hverandre til bloglovin?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback