Solarium

hejsan allihopa, kom på en sak som jag inte skrev igår. Det var så jävla pinsamt så jag höll på dö, men jag och julia fick oss ett gott skratt. Det var så här: Jag och julia satt och letade några bilder till hennes blogg då någon kommer och tar mina flätor i håret och gör dom till en knut, det var så löst men så låtsades jag och sa
jag - Ajjj.. Jävla fitta vem var de?
jag tänkte att de var typ amanda eller någon, och när jag kollar bak är det våran lärare. Eva, hon som är den bästa läraren också, så blev jag helt röd i ansiktet, julia börjar asg och jag sitter "ha-ha jag skojade bara" usch det var så förbannat pinsamt så jag höll på sjunka ner i golvet.

Har nyss varit och solat, har bara solat i femton min, tänkte första gången på länge. Men det blev inte så stor skillnad så ska smörja på lite brun utan sol strax. Efter jag solat så gick jag till kiosken och köpte glass, sen promenerade jag hem. Var ganska skönt men fick ont i fötterna. Annars idag så har dagen varit rolig, jag och amanda har skrattat en del.

Nu ska jag iaf läsa twilight, har fått den på engelska så att jag ska träna min engelska lite å så. Sen säger dom att engelska versionen är mycket bättre så man får ju hoppas att jag fattar en del iaf.

imorgon är det 50års kalas också, hos villes farbror så dit ska vi imorn.
aja Hade bra!

Jag älskar dig, och imorgon kommer du hem!
(lekte med villes keps för en vecka sen skulle jag tro)

Kommentarer
Ville / 2009-05-07 @ 22:48:59

Fy fan vad du är SNYGG!!!!! Jävlarr imorn kommer jag :P

Ville / 2009-05-07 @ 22:50:40

Fy fan vad du är SNYGG!!!! Jävlarr imorn kommer jag :P älskar dig <3 puss

M / 2009-05-07 @ 22:52:09

tack älskling :) du är underbar <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback