sweet, yeah i know!

Tjohej, idag har skoldagen varit riktigt rolig, har skrattat som bara den och flummat. Har också haft nationella prov i no biologi, och jag kan då säga att jag inte kunde ett piss men jag chansade på så man hoppas ju alltid på de bästa. Har resten av dagen bara legat här hemma, har ont i huvudet och har inte alls varit på hurmör för att göra något. Ska snart tvätta bort sminket och sedan lägga mig i sängen osv. Hade bra!
M a l v i n a ♥ V i c t o r

Den här klänningen ska jag ju ha på skolavslutningen.
Men hur ska mina skor se ut?

vilken färg? öppna? eller så att man inte ser foten alls?
hjälp mig!

Kommentarer
sonja / 2009-05-12 @ 22:04:13

svarta pumps av nå slag :) och en svart väska och om de är kallt så din skinn jacka :D:D skit snyggt blir det:D <3


jenni / 2009-05-13 @ 11:37:27

ah vitaa pumps å väska rå :P oxå najs passat ju när klänningen är ljus. :P


Ville / 2009-05-13 @ 16:33:29

Du kan få låna ett par vita eller svarta träskor av mig om du vill :D haha.. Jag älskar dig <3

Henriikka / 2009-05-13 @ 18:33:06

svarta pumps tycker jag också :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback