you are pathetic!

På torsdag så drack massa pers, vi satt ungefär där vart vi satt förra året, men en bit bort. Jag hade då det ganska roligt vi fick skratta åså. Orkar inte  gå in på detalj så de får duga med det där.

Just nu sitter jag här och har näsploppen halft ur näsan, bytte till plopp. Har suttit där ute med sassi och pratat massa, har också tagit en cigg då och då. Känns ganska hemskt hur mycket jag har rökt den senaste tiden, men det var roligt..  Håller på sminka mig lite smått också, så de ska jag göra klart sen äta och ringa victor tror jag.

Igår jobbade jag, hände lite roliga saker kan jag ju säga. En person som ställer sig på en annans sida som hon känt i ett dygn och skiter i personen som hon känt i hur länge kan dom känt varandra, 3 år? Det tycker jag är patetiskt, och den här personen satt och härmade henne, kan inte säga att det bara var hon, men hon gör fel, ingen annan.. Men iaf hon sitter och härmar hennes nya vän, och försöker likna en gorilla och säger "så här ser hon ut HAHAHA" och sen några timmar efter så är dom vänner, om hon ville bli vän med henne då ska hon inte hålla på så innan. Stå för vad hon gör och säga ifrån isf. jag tycker du är patetisk och jag kommer tycka det,  jag kommer säga det här till dig nästa gång jag träffar dig, kommer antagligen säga ett eller två ord för mycket men who cares inte då jag iaf. Just nu är du på botten, och jag kan få dig att sjunka lägre. Du är just nu en nolla i mina ögon, and i laugh at you xD

Jag är inte elak, bara ärlig!

Nu ska jag fixa mig klart så slänger jag in en bild hur jag ser ut idag.
Hade bra!

Victor du gör mitt liv lyckligt.
här kommer en liten snygg bild på mig.

Kommentarer
Amanda / 2009-05-02 @ 20:46:43

Finaste! <3


Amanda / 2009-05-02 @ 20:46:57

Finaste! <3


sonja / 2009-05-03 @ 01:58:12

snygging <3


Gabriella / 2009-05-03 @ 20:02:27

finaste kusinen! =)


Eva / 2009-06-03 @ 22:46:55

Har inte sett din kommentar förrän nu!

Nej, det är inte din blogg. Så det var det Anonym trodde när den/det kommenterade det inlägget.

Nu fattar jag varför..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback