091120-23.12

Sådär ja nu har jag just kommit in jag och mamma for och förde micke och janne till logen. Innan de så var jag ut med hundarna. (inte våra hundar dom som inte vet det). Sen kollade jag idol och så kom Gabriella. Tröck hål i näsan på henne, eftersom hennes hade vuxit igen så då tröck vi om hålet och ja skönt tror jag inte att de var iaf, såg då inte ut som de heller. Lägger in bild sen när jag trycker hål orkar inte leta kabeln just nu kan slänga in senare!

Ja mer än de har jag inte gjort idag.
Ska väl kolla klart filmen som jag började kolla på, som jag somnade till.
Den var rolig men jag blev så satans trött så jag vilade någon timme då vid 3 tiden.
Hörs senare!


Kommentarer
A <3 / 2009-11-21 @ 00:09:49

hihi, ja jag trodde också att det var han som ramla först! :D hihi



om svinisen, ja jag håller med! fan, börja svammla med nå vaccin.. jag känner också några som haft sjukan, dom hade feber och var lite förkylda 2 veckor kanske, men nu är det ju bra :) gissar att du inte heller ska ta sprutan? <3<3


Lina / 2009-11-21 @ 00:10:25

Haha ditt nya rum där bak kan jag tro? fint ser d ut iaf :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback