Det här går inge bra alls..

har inte börjat plugga ännu, åååh!
Har suttit och läst massa bloggar och allt.

och tråkigt har jag så jag ska göra denna:

Tio frågor om dig själv
fullständiga namn? elsa lisa Malvina Hakkaus
när fyller du år? 17 juli
några utsmyckningar på din kropp? öronen och läppen.
vad har du på dig just nu? - kläder
vilken årstid är bäst? - sommaren ofc
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - sova hur länge jag vill.
vad tycker du mest om hos dig själv? - min kropp.
vad är du bra på? - läsa av folk.
vem älskar du mest på denna jorden? - Min familj, Victor och vänner.
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Med min victor!

10 frågor om dina vänner

vem är din allra bästa vän? - Victor, Amanda.J och Johanna, Sonja och Elina
vem vet allt om dig? - Victor
vem är den roligaste av dina vänner? - Alla är ju roliga på sitt sätt.
vem är snyggast av dina vänner? - Alla är snygga
vem är mest partyprisse? - haha de måste ju vara JOHANNA! xD
vem är den du helst har filmkväll med? - Victor
vem av dina vänner är mest "evil" ? - hmm.. johanna?
du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig? - Jag går ensam.´

10 Frågor om din familj

vem står dig närmast? De är nog mamma
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - ja det har jag.
vem är farligast i din familj? - haha de måste nog vara Micke
vem ser roligast ut i din familj? - Jadu..
vem är coolast? - hm alla är väl coola på sitt sätt ;b
har ni något husdjur? - neop
vem har du mest gemensamt med? - ingenaning
vem står för underhållningen? - hm..
vem sover du oftast med? - Victor
roligaste kvällen med familjemedlem? - när vi var i grekland skulle jag tro!

10 frågor om idag
vad har du gjort? - Varit i skolan, ätit tårta och suttit hemma.
har du varit glad idag? - Nja lite.
har du varit ledsen idag? - ne
har du gjort något bra idag? - ne haha.
vad ska du göra nu? - plugga, hoppas jag.
har du gjort något dåligt idag? - njaaa.
vad har du ätit idag? - Köttbullar med mos
har du duschat idag? - nej
är du trött nu? - lite
vad händer imorgon? - skola, och vara med sonja

SKOLAN

Går du i skolan? - japp
Har du varit i skolan idag? - jo

ANNAT
Hur mår du just nu? - vet inte, jag har ont i huvudet..
Har du piercat dig? - Ja ett x-antal gånger.

TELEFON/MOBIL

Vem ringde du senast? - Sonja, vid lunch
Vem ringde dig senast? - Mamma
Vem sms:a till dig senast? - Älsklingen
Vem sms:a du till senast? - Älsklingen

ÖVRIGT

Är du hungrig just nu? - nej
Vad är klockan nu? - 19:25
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - Bloggen och fb

FAMILJ

Hur länge sen var det du träffa din morsa? - en timme sedan
Hur länge sen var det du träffa din farsa? -  när jag var ner sist.


SPORT

Går du på någon sport? - nja
I så fall, vilken/vilka? - hockey är roligt att kolla
Trivs du med den sporten? - ..
Tycker du att den sporten är rolig? - njaaa
Gör den sporten dig glad när du håller på med den? - nej jag håller inte på med den!

ÖVRIGT
Gillar du punk - nej
Har du sminkat dig idag? - ja
Isåfall, vad för smink? - Nå allt möjligt.

MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? - Jo
I så fall, vilken låt för tillfället? - Rihanna - Russian Roulette
Vad gillar du för musik? - det är olika

KLÄDER

Har du fler än 4 linnen? - ja säkert en miljon haha.
Har du fler än 3 jeans? - jo
Har du fler än 5 tröjor? - flera tusen
Har du någon märkesväska? - ne
Har du resteröds-trosor? - och det är?
Har du en vit bh/topp? - Jo två
Har du en svart bh/topp? - jo två
Har du märkesjeans? - Ne tror ej det.
Har du märkeströja? - vet ej.

SMINK OCH HÅR

Använder du mascara? - ja
Använder du Wax? - nej
Använder du ögonskugga? - brukar hända
Använder du kajal? - brukar hända
Använder du hårspray? - alltid
Använder du volymspray? - ne
Andänder du mouse? - ne
Använder du deodorant? - alltid
Använder du skiinspray? - nope
Använder du parfym? - varje dag nästan
Använder du ögonfransböjare? - nej
Använder du läppglans/läppstift? - läppglans ibland
Andänder du brunkräm? - ne
Använder du rouge? - Jo fast den är slut.
Noppar du ögonbrynen? - ja
Uppsatt hår eller hängande? - båda
Plattar/lockar du håret varje dag? - Japp, plattången är mitt liv♥
Duschar du varje dag? - Varannan
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - ne

Kärlek
är du kär just nu? - JA!
Har du kysst någon idag? - ja
Har du kysst någon de senaste 30 dagarna? - ja
Har du ett förhållande? - Ja
Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det? - Ne
Är du romantisk? - tror jag väl
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - nej
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - ja
har du nångång slagit någon du tyckt om? - på skoj
har du lekt med någons känslor? - ne de tror jag inte
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Jag vill vara i förhållandet jag är i!!
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - jo när jag var liten
Är du en bra pojk/flickvän? - jo annars skulle väl Ville lämnat mig för två år sedan!
Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? - Victor!
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - Ville, när han säger "jag älskar dig"
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - Mamma var väl 18? och pappa då 26 annars 19 och 27.
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - HAHA ne, jag är ju inte lebb :D
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - Nej, om när man är typ 80+

HEJDÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback