En lång dag!

Nu ska jag fanimig sova!
har målat och målat hela dagen.
Börjar snart bli klar iof, så imorn ska jag nog måla de sista.
är helt slut i kroppen så, Godnatt!

Olivia
om I'm back in town!:
Då skriver jag en liten kommentar då ;)
Asså du bor ju långt upp i landet, vill du bo kvar där när du blir äldre, eller vill du flytta typ till nån större stad? :)

Sv: Tihi vad roligt! :D
Nja de är skönt å vara här eftersom de inte är så mycket folk, men de är de att man blir less på alla som bor här. Dom har oftast bott här hela mitt liv så man kan hur personerna är in och utantill.
Men nästa sommar kommer jag flytta till kalix mest troligt och börja om ettan, inte för att de är så stort men.. Och efter jag gått klart skolan där så kommer jag säkert flytta tillbaka :)

Kommentarer
Anonym / 2009-11-18 @ 17:06:03

Vad ska du byta till för program? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback