En hel dag med massa att göra!

Åh förlåt för att jag inte uppdaterat på hela dagen!!
For till skolan vid halv tio då jag sen for hem vid halv fyra.
Flyttat alla saker till mitt nya rum garderoben är helt underbar ♥
Har slitit som bara den idag.
Håller nu också på kolla saker på ikea som mamma ska få handla med hem åt mig.
Hon åker ju den 1 december så då ska jag visa mitt rum åde.
Sen ska jag tapetsera om men de blir på våren eftersom då gör vi köket.
Sen ska jag också fixa golvet men de blir också då när vi fixar väggarna.
Men de duger tills vidare.

Nu blev de bara massa rum prat.
Nisses hundar är här, dom är små och knubbiga.
Jag var ute och gick med dom sen sprang vi som bara fan haha.
Direkt jag kom hem sprang jag ner till duschen.

Och nu sitter jag här, ni ser också lite från min säng hörna.. tihi :)

Kommentarer
Anonym / 2009-11-19 @ 21:31:11

i inlägget "Snart börjar de bli klart" står det att hon ska dit 1 nov?:P

Anonym / 2009-11-20 @ 14:07:04

fan va patetisk du är. moget å ta bilder när du int ha nå kläder, hahahahahahhahahaha! ful e du!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback