fyfaaaaaaan

så ont i huvudet jag har.
Har nyss kommit hem orkade inte vara i skolan mer huvudet bara dunkar.
Både amanda och sonja sa att jag var varm så jag har säkert feber ännu.
Kände imorse att jag hade ont i huvudet ännu men täntke att jag måste gå till skolan har matteprov på tisdag så jag behövde jobba matte, men eftersom jag har nästan varje dag huvudvärk så tänkte jag att de går antingen över eller så har jag en lätt huvudvärk hela dagen men vid lunch så blev de bara värre så sonja gav mig en alvedon nog för att de brukar aldrig hjälpa mot min huvudvärk och de gjorde den inte heller så då halv två gick jag till skolsköterskan och fick ipren. Och de har ännu inte hjälpt så ne usch fyfan.

Att man aldrig kan var fri från att ha ont någonstans.
Antingen har jag ont i magen, huvudet, benen, tån, nacken eller ryggen.
funderar på att vila, men huvudvärken brukar bara bli värre.
iaf för mig..

aja nu ska jag iaf lägga mig i sängen och tycka synd om mig själv tihi.
De här blev ett långt gnällinlägg.
får höras senare, hade bra!

Och du, tro inte att du kan vara som jag för de kommer du aldrig kunna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback