´rix fm

Nu är mjukiskläderna på.
Och ni har väl inte missat att de står Malli på min röööv? ;)



1) En helt random snubbe kommer fram till dig och säger: "Hej, vem är du?"
Vad svarar du?
 - öhm..

2) Vad var det senaste du stoppade i munnen?
en härlig snus

3) I ditt senaste sms står det?
Kan du fixa fram -piip- nummer? :)

4) Vilken är den senaste låten du lyssnade på?
Sitter å lyssnar massa på rix fm.

5) Var är din pv/fv just nu?
Hemma hos sin pappa

6) Välj ett ärr på din kropp?
har knappt något ärr, men har ett på fingret. De fick jag när jag satt och täljde för jätte många år sedan så råkade jag tälja bort lite från mitt finger haha.

7) Vilka är dina favoritfärger?
Vit lila rosa och brun

8) Vilka i ditt liv litar du på?
Jadu de är några stycken.

9) Om du skulle byta namn, vad skulle du heta?
Jag skulle inte vilja byta namn så jag skulle heta Malvina..

10) Vad skulle du göra om någon sa till dig att du var den vackraste människan
i världen, och att denne skulle kunna göra vad som helst bara för att få vakna
upp bredvid dig varje morgon?
Jag skulle sagt -in your dreams!

11) Hur ofta svär du?
Ganska så ofta

12) Litar du på alla dina vänner?
Ne inte alla men några!

13) Skulle du kunna flytta till ett annat land för kärleken?
Ja om Victor skulle flytta så skulle jag flytta med!

14) Tror du att allt som händer har en anledning?
det är nog så

15) Säg några saker du INTE tolererar i ett förhållande?
Otrohet, sen finns de ju säkert massa annat men kommer inte på just nu.

16) Vem av dina vänner tror du skulle passa bäst som prostituerad?
HAHAHAHA..

17) Vilka egenskaper hos det motsatta könet tycker du är viktigast?
jadu..

18) Har du något mål du skulle vilja uppfylla inom den närmsta famtiden?
Japp de har jag.

19) Om du vaknade upp efter en längre koma, vem skulle du ringa?
Victor, mina vänner och min familj!

20) Tror du att du skulle bli en bra förälder?
Jao jag skulle bli världsbäst!

21) Var togs din profilbild?
I sthlm, hos min farbror, ute på balkongen, när jag satt ute och rökte haha.

22) Ärligt, vad tänker du på just nu?
Victor ♥

23) Vem känner dig bäst?
Nå de måste nog vara min underbara pojkvän!

24) Vad är helgens planer?
Hm, helgen är ju nästan slut..

25) Vad har du på dig just nu?
Kläder

26) Har du någonsin slagit ett träd?
njaa?

27) Har du någonsin smugit ut ur huset?
Ja förut när jag var typ 13

28) Aldrig sova eller aldrig äta?
hmm.. Aldrig sova får de nog bli.

29) Är du en morgonmänniska eller kvällsmänniska?
haha kvällsmänniska

30) Finns du där för dina vänner?
Ja de är klart!

31) Gillar du att umgås med andra människor?
Ja, de är ju inte precis roligt å umgås med sig själv hela tiden.

32) Har du lätt att förlåta andra?
Nja de beror på vad personen gjort.

33) Skulle du någonsin dela pojkvän/flickvän med din bästa vän?
Hahaha no way.

34) Pratar du med någon under tiden du fyller i denna quiz?
nepps

35) Finns det någon du bör reda ut saker med?
Ja de finns de säkert.

36) Kommer någon ringa dig ikväll?
Ja

37) Vill du ha ett förhållande just nu?
Jag är redan i världens bästa förhållande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback