Shampoo

Ja nu sitter jag här ska börja plugga lite inför provet imorn men vet ni vad? Jag vill inte, jag orkar inte men jag måste, och sånt är inte roligt alls över huvudtaget, och sen påstår våran mattelärare att vi ska komma tjugo över åtta imorn till skolan, hallååå de är ju förfan tjugo min tidigare, lite väl ovärt säger jag bara! Jaaaah, de är varken roligt med skola eller med matte. Förut tyckte jag om matte, då de var enkelt.. Men de här, kan man verkligen påstå att de här ska funka? Neeeh nu är jag less.
mitt hår luktar shampoo, och de luktar gott.
Jag har de rosa, men lila är så snyggt så var tvungen att visa dem också!


Kommentarer
Gabriella / 2009-11-30 @ 20:08:58

jag har dom lila och dom luktar mums! ;)

M / 2009-11-30 @ 20:57:57

Tyckte nästan rosa luktade godare :) men lila var så jävla snygga :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback